Kryssnings bilder från sportlovet!

Gud vilken dålig updatering det har blivit den senaste tiden... det har jag faktiskt ingen ursäkt för..jag har bara varit lat helt enkelt ;)

Min dag: idag har det varit en ganska vanlig dag! Jätte varmt har det vart hela dagen!! Sommaren 2011 kommer bli suverän! tillbaks till ämnet...idag så har dom flesta niorna fått reda på sina gymnasieintagningar..fast jag fick reda på mitt i fredags...och jag kom in på allt jag ville komma in på!!!! wiihoo sundsta here i come! fast jag har ett problem...jag vet inte om jag ska välja sam eller musik som inriktning....det tippar mot sam men jag är helt förvirrad!! aja skit samma...nu ska jag ut i solen och sätta mig en stund!! UNDERBART!


Bilder från kryssningen jag var på på sportlovet:



                 Detta blir man lätt beroende av asså!




Detta var nog det äckligaste jag någonsin ätit...



                                                                                                           // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0