Första dagen på gymnasiet

Första dagen på gymnasiet...det var underbart! fick en jätte bra klass....vad det känns som nu iallafall. Det kommer deffenitivt bli bättre än högstadiet!

Dagen började med att jag tog 10 i nio bussen in till sundsta där jag mötte Emmy. När vi kom fram till skolan så fick vi stå i entrén och vänta tills vi blev insläppta in till aulan där vi skulle få reda på klasserna...och mitt hjärta satt verkligen i halsgropen! usch vad hemskt det var! men it turned out good! (haha var det fel stavat?)
Efter skolan tänkte jag och emmy att vi skulle  fixa  nya foton till våra nya åkpass, men nej så blev det inte för det hade tagit bort fotoautomaten. Så jag fick ta en ful bild på mig i 8:an......när jag var blond.....
Jag köpte med lite småsaker hem. Jag lägger upp bilder alldeles straxs!



K.A.T.A.S.T.R.O.F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0