Munkar

Precis kommit hem från stan..hittade inte så mycket på rean (som vanligt?) men jag hittade iallafall en jacka på kappahl för 150;-. Helt klart värt priset! Hittade oxå en jättefin skinnjacka och ett linne.
Sen köpte jag oxå en sån här mössgrej? typ pandband fast mer mössa? struntsamma jag visar upp allting senare idag eller i kväll om jag kan hitta min kamera som är puttsväck.

När jag satt på bussen hem så såg jag en munk som gick över övergångsstället vid stadsbiblioteket. Han hade sånna här riktiga munkkläder på sig med tofflor till. Haha, han såg ganska rolig ut när han gick runt med en kasse från systembolaget..det såg helt fel ut.

Synd att jag inte hann ta kort på honom men han såg ungefär ut såhär fast hans kläder var mer oranga:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0