Ursäkta mig

Förlåt att jag inte har uppdaterat under dom senaste dagarna men jag har inte haft ork till det... men nu  ska jag skärpa mig igen!

Sista veckan på sommarlovet nu..:( men det kommer bli gött att komma in i sina rutiner igen! Man måste vara positiv ;)
Har precis bokat ytterliggare en resa till Gbg. Denna gång ska jag vara på liseberg med Ronja och Mikaela! Vi åker på fredag, eller jag och Ronja åker buss ner och möter upp mickan då, och jag längtar så jag nästan kissar på mig!  Wiii det ska bli så kul! nog om det..
Lägger upp bilder från Grillkvällen oxå som jag hade med tjejorna i lördags kväll och bilder från liseberg från i fredags.

Liseberg:







Okej jag får ta bilderna från grillkvällen imorgon för det är så fruktansvärt segt just nu, kommer nog mer bilder från liseberg då oxå.

Hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0