Vad ska man göra?

Hallå! jag vaknade nyss så man kan säga att hela
 dagen har gått förbi för min del....så jag vet inte vad
 jag ska hitta på idag. Kanske internetshoppa hem lite
 nya kläder från hm? eller göra ett nytt försök till en ny
 header? eller lära mig att spela en ny låt på gitarren? eller se på film?
eller varför inte göra alltihopa?
 Som sagt så är jag ganska utråkad..
och mamma håller på att tjata på mig om att
 jag "sitter för mycket vid datorn" och "du tittar för mycket på TV"
 och bla bla bla :)

Lägger nog snart upp bilder på
kläderna jag köpte förra vecka som jag lovade att lägga upp oxå !

nej men nu ska jag faktiskt ta och hitta på nått..

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0