Första inlägget!

Hejsan!
Detta är mitt första inlägg på den här bloggen och jag kan lova att
det nästan blir uppdatering vaarje dag!

Om mig själv:
Namn:
Malin
Ålder: 15
Intressen: musik, foto, och måla m.m
Varför jag började blogga:
Jag har bloggat rätt länge men skaffat nya bloggar
hela tiden, det här är min femte blogg! och den här har jag tänkt att behålla;)
Den här gången bytte jag blogg för att det var folk som hade för mycket att tycka
till om ni fattar vad jag menar^^ nej det gör ni antagligen inte men strunt samma.
 
Men den här bloggen kommer att handla om mitt liv och det kommer jag att visa genom bilder..massa bilder! o.s.v ;) nej nu ska jag ta och åka till stan en snabbis och inhandla lite kläder!



      En bild på mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0