If my heart was on fire.....

 vanlig tisdag idag förutom att jag måste ha ätit nått konstigt
som jag inte tål..har haft världens magkatarr(??) hela dagen..
men nu är det lite bättre som tur är för imorgon (eller övermorgon?) 
är det då det smäller!!! ska nämligen till sundsta gymnasiet
och ha intagnings prov!! Först ska vi samlas kl nio och sedan så
 ska vi göra ett "litet" teori prov om noter och sån skit som jag
inte kan ett piss om(!!) samt ett gehörs test, sen ska vi sjunga
 för en liten jury som sedan betyg sätter oss med poäng som sedan
läggs ihop med vårat meritvärde från högstadiets betyg...gissa
om jag är nervös!!!? kommer inte få en blund inatt...




                                



                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0