Lördag

Sorry för en dålig uppdatering men har haft fullt upp!

Ska berätta vad som har hänt dom senaste dagarna:

Fredag: Då var jag med klassen till skogen...helt ovärt! började med att vi fick frukost på skolan som bbestod av en macka. Sen så skulle vi gå iväg till skogen vid 10...och gissa hur långt det var vi fick gå?? 1 MIL!!! thats way to far! (eller hur det stavas?) och sen när vi väl kom fram så var det svin kallt och jag var ju så dum ihuvudet att jag bara tog på mig en tunn skinnjacka!! usch aldrig mer!!
efter skogen så skulle jag igentligen till stan för jag skulle hitta en klänning/tunika jag skulle haft på middagen jag var på idag men jag var så hhimla trött så jag sket i det och somnade på bussen hem istället.

Bilder från i fredags kommer i morgon!

Lördag: Idag så var jag som sagt på en middag med hela mammas släkt! Middagen var på scandic hotell och den var jätte gott! vi fick oxfilé och potatis gratäng och choklad mouse till efterrätt....

                                
                                        Maten vi fick! haha den ser vidrig
                                      ut på bilden men den var jätte god!


                         
                                                      Efterrätten!


                  
                                               Brorsan                                William


                  



                  
                                      Söta William fick prova bandets trummor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0