Har lixom lite tråkigt...

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Mickan
Vem tänker du på nu? det du
Vem pratade du senast i telefon med? mamma
Vems hus var du senast i? mitt
Vem önskar du var med dig nu? hmm
Vem är din favoritsläkting? Många

VAR

Var är din mobiltelefon? brevid mig
Var handlar du mest? i gränder
Var fick du tag på tröjan du har på dig? stadium
Var åkte du senast bil? kommer inte ihåg

VAD

Vad åt du senast? amerikanska pannkakor
Vad drack du senast? citron grejs
Vad är det för färg på dina byxor? svart
Vad är den närmaste saken som är blå? en pärm
Vad har du på fötterna? tår
Vad är din favorit färg? rosa eller svart
Vilken film såg du senast? scary movie
Vad hör du just nu? musik

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? nej när jag är på bio vill ja ju se på filmen?
Hånglat i skogen? öh varför ens komma på tanken? i skogen lixom?
Tyckt att din kusin är het? nej
Sovit naken? ja det har väl dom flesta
Kört över hastighetengränsen? ah för jag har ju körkort
Målat om ditt rum? Ja
Dansat framför en spegel? varje dag
Fått hicka? japp
Dumpat någon? japp
Stulit pengar från en kompis? aldrig
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nej för läskigt
Varit i slagsmål? beror på
Smugit ur ditt hus? nej bara gått
Haft känslor för någon som inte känt desamma? tyvärr så...ja
Hånglat med en främling? hånglar inte med främlingar
Älskar eller saknar någon nu? Saknar någon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0